Viktväktarna = det är som att vara på kurs - man bara äter

OK, jag skulle inte.... men kunde inte låta bli. Jag drog fram vågen i morse och klev upp på den för att se om mitt "nya liv" hade börjat visa sig bland alla kilon. Klev ner ganska snabbt eftersom den verkar ha fastnat på samma vikt för alltid. Inte ett jäkla gram!!!
Egentligen inte så konstigt eftersom jag sedan i torsdags äter som en häst. Det är ungefär som att vara på kurs - man bara äter hela tiden!

Man ska äta ett visst antal Propoints och det är väldigt viktigt(!) att man äter upp dessa varje dag. Jag lovar att jag kämpar och kämpar men jag är så mätt alltid nuförtiden att jag inte kan.
Då finns det vissa som menar att om man inte äter upp sina tilldelade Propoints så går man inte heller ner i vikt. Detta är en ekvation som jag måste lära mig att följa även om den i början (och fortfarande) verkar ologisk. Äta mer än vad jag gjorde tidigare  - gå ner i vikt.

Grejen är väl att jag åt "fel" grejer förr. Skumtomtar och annat grejs är kanske inte det allra bästa för att bli mätt.
Måtte vågen visa lite minus på onsdag kväll *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0