Fotbollsmorsorna utan hämningar

På fredag ska jag ha fest här hemma.
Det var så längesedan det bestämdes att jag nog inte riktigt förstått att det faktiskt är nu på fredag. Lite kul eftersom det är människor som jag vanligtvis inte brukar umgås med men där det av en händelse bestämdes (iofs då vi alla druckit gott) att vi skulle träffas under lite mer ordnade förhållanden och dricka drinkar och annat gott. Det ska bli kanonkul och jag ser fram emot det.

Jag gillar konceptet att inte bara fastna med samma alltid utan att hela tiden utvidga sitt umgänge. Satt och funderade över vilket umgänge jag hade och vilka som ingick i mitt "nätverk". Kom fram till att jag har en väldigt stor spridning vad det gäller typer av personer som jag umgås med. Dert gillar jag! Det blir mycket utbyte och olika typer av bollplank :-)

På fredag är det "fotbollsmorsor" som kommer hit. Det är ett glatt och skojfriskt gäng som inte verkar ha några direkta hämningar *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0