Kalasdax

Igår var det dags för att fira maken min :-)
Herregud vad jag städade! Jag tror nog aldrig att jag städat så mycket och länge. Jag höll ju på hela dagen nu när jag tänker efter! Det är ju egentligen inte klokt! Frågan är ju om gästerna ens märkte någon skillnad?
Martin hade bstämt sig att bjuda på buffé med kyckling som den gemensamma nämnaren. Nu i efterhand är det synd att jag inte tog några kort på det dignande matbordet. Han hade verkligen stått i! :-)

Alltid trevligt med folk här men jag måste också erkänna (ursäkta alla gäster) att det vara ganska mysigt senare också..... när alla gäster gått hem och man kunde krypa i sina långkallingar och ner i soffan för att titta på Johan Falk :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Det va jätte gott !!!!

Till johan Falk e det inget annat än mys som gäller!!

2010-01-26 @ 07:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0