Nyårsafton

Nyårsfesten var hemma hos Martin & Cecilia och jag måste säga att jag är imponerad av att 10 vuxna, 4 barn och 3 stora hundar kunde samsas om platsen som fanns i deras lilla hus. Allt flöt på bra och inga raketolyckor inträffade.
Erik och Ellen spelade Wii och jag testade också - kanske därför jag har en träningsvärksliknande känsla i högerarmen? Spelade nämligen tennis och tog i för kung och fosterland *skratt*

Basti var hur cool som helst när det började smälla. Han brydde sig inte det minsta men alla vet ju att den där rädslan för smällare kan komma när som helst - även om det fungerat bra i många år förut. Han var trött efter den långa hundrundan i Åhus och orkade knappt lyfta huvudet från golvet när tiken Vera gick fram och tillbaka framför honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0