Stör mig på klotter

Pingislokalen är ett i källarutrymme och det är väl inte det allra fräschaste utrymme jag varit i men heller inte det värsta jag sett eller upplevt.
I måndags reagerade jag på att det kändes extra "sunkigt" med tanke på att det var klottrat på väggarna - någon hade skrivit med stor svart penna på väggarna. Jag la märke till det eftersom det stod "Erik" och sen något annat kladdikludd.

Idag satt jag där i över en timme och kunde på nära håll granska lokalen och störde mig mer och mer på det där klottret. Tänkte att det var märkligt att de inte försökt ta bort det och ännu märkligare att någon kunnat komma in där och klottra.

Helt plötsligt slår det mig! Jag upptäcker vad det där klottret faktiskt är!
Det är inget "klotter" - det är autografer! J-O Waldner, Jörgen Persson, Peter Karlsson, Stellan Bengtsson, Kjell Johansson samt ERIK Lindh. Kan man annat än att skratta åt sig själv? *hahahaha* 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0