Ta det lugnt!

Mitt mål var ju att krypa till kojs i vettig tid i går men det misslyckades jag ju rejält med. När klockan visade 01.00 insåg jag att jag i alla fall borde lägga mig i sängen men TV:n slogs på och jag låg där och zappade mellan olika kanaler medan Martin sussade gott vid sidan om mig.
 
Tanken på att jag ska stiga upp före 09.30 imorgon känns overklig. Hur ska det gå?

Tina fick i alla fall fart på mig och det blev hundrunda på A3 i förmiddags. Det kändes nästan som om man körde en svävare med tanke på väglaget. Halt som bara den men det gick bra om man tog det lugnt. Tyvärr är det ju en del idioter som inte riktigt har fattat att man kanske borde sänka hastigheten med tanke på det vita som ligger på vägarna. Omkörningar?! Hallå?!
Ta det lugnt om ni ska ut på vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0