Vad kan jag mer sälja?

Har hittat en superfin vinterjacka! Vill ha och vill ha och vill ha .....!!!
Suktar och drömmer mig bort hur jag vandrar i det kalla vädret i denna varma och mycket fina jacka *suck*
Ja, jag kan erkänna att jag blir som en småunge i leksaksaffären i vissa situationer och detta är definitivt en sådan situation. Jag kan liksom inte släppa den - den sitter på näthinnan och går inte att sudda bort. Tyvärr hjälper det inte värst mycket att lägga sig ner på golvet och skrika ;-)

Martin anser nog att jag redan fyllt min kvot av vinterjackor men det finns alltid plats till ytterligare en. Jag kan kanske t.o.m. tänka mig att sortera bort en av mina gamla!

Eftersom Martin inte tycker att våra pengar ska läggas på fler jackor till mig så har jag nu bestämt mig för att fixa detta på egen hand *skratt* Därför har jag nu börjat sälja grejer här hemma. Fina märkeskläder som barnen vuxit ur och som är i fint skick läggs nu in på Tradera och nu hoppas jag såklart på en lyckad auktion. Det farliga med detta är att man får mersmak och nu har jag varit runt och rotat överallt för att hitta fler saker att sälja. Folk är som tokiga - de köper vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0