Värsta mardrömmen?

Vilken är er värsta mardröm?
En av mina värsta är att jag skulle hamna under is och sedan inte kunna komma upp igen för att jag förs bort av strömt vatten eller inte hittar isvaken.

Ja, skratta ni men så här är det i alla fall.
Visst, jag kan väl erkänna att ett sådant här scenario troligtvis aldrig kommer att inträffa mig eftersom jag varkens vinterbadar eller dyker. Samtidigt så har det ju hänt människor och det är ju fruktansvärt. Bara jag tänker på det så får jag rysningar!

Så igår när jag då blev lässugen och tar en bok från bokhyllan som jag inte läst tidigare så börjar mitt hjärta slå fortare och fortare ju längre in i handlingen jag kommer. Den handlar nämligen precis om mitt mardrömsscenario :-(
Kommer på mig själv att jag nästan ligger och hyperventilerar och ibland håller andan. Snacka om att leva sig in i boken!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Den är sååå bra och Åsa Larsson är bäst!!



Idag ska jag hämta dina kängor!!! :-)

2010-01-22 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0