80-tals naglar

Ja, precis som så många andra dagar så inleddes även denna med simskola. I morgon är det dock avslutning och det känns faktiskt ganska skönt (säger vi fastän vi ändå inte var med från början utan missade 1½ vecka).

Efteråt stannade jag kvar i stan och gjorde vid mina naglar. Nagel-Jossan fick fria händer att göra något kul med akrylen...... det resulterade denna gången i något som jag döpt till 80-tals naglar. Färgerna är aprikos/orange och cerise!!! Trodde inte att de skulle lysa så mycket men där bedrog jag mig - det är som att sätta en reflexväst på en unge - man syns vare sig man vill eller ej!!! ;-)

Nu är det ju inte så att jag blir hysterisk över detta. En kul grej helt enkelt :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Då hittar jag digg i vimlet i morgon alltså. Det måste lysa om dig :-)

Kram

2010-07-08 @ 09:46:52
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Hahaha :)

ja, du kommer definitivt att se mig ;)

2010-07-08 @ 17:43:50
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0