Bilkö till stranden

Martin blev hämtad tidigt i morse av Ola för att de skulle kunna sätta igång med friggeboden redan på morgonen. Vi andra sov vidare och tog det lugnt.
Matsäck packades och strandväskan fylldes. Nyehusen - here we come!

Det var bilkö till stranden idag och vissa stunder stod vi helt stilla - helt galet - men det var det värt! När vi kom fram och man kände hur det fläktade så var det en underbar känsla! Vi hade med oss "det lilla söta" också (det lilla strandtältet) och det funkade hur bra som helst. Ellen parkerade sig där inne och hade det ganska mysigt. När Wilda och Lotta kom ner så satt även Wilda där inne :-)

Wilda somnade i mitt knä, insvept i en handduk och det var hur mysigt som helst.




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det gick inte att kommentera under inlägget med bilderna så jag skriver här istället :-)

Era gordons är så himla fina att se på så jag tar så gärna bilder på dem :-) Uppställda hundar är jättefina att ta kort på, men jag älskar även de med lite fart i :-)Och särskilt mycket tyckte jag om den översta bilden där han tycks säga: "-du och jag matte" :-) Så härlig! Har även bilder där han blir dragen i öronen och få bakbenen mätta av domaren :-D Annorlunda :-D

Hoppas ni får en fortsatt skön sommar och att jag får se er på fler utställningar framöver :-)

Mvh Isabelle (hon som ställde sin gordon dagen efter)

2010-07-11 @ 23:50:04
Postat av: Pilla

Hej Isabelle!!!

Tusen tack för korten! Såg dig och din söta gordonflicka på bild på Tanjas blogg. Ska du på fler utställningar nuframöver?

Ha en underbar sommar!

Kram

2010-07-12 @ 08:46:51
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Varsågod! Kul att bilderna uppskattas :-)

Jag ska nog kika på lite fler utställningar, men att ställa min lilla tarm är nog ingen idé på ett tag :-D Dock håller jag mig oftast runt utställningarna mer norröver än er och jag antar att ni ställer mer söder ut :-) Men, jag hoppas absolut att vi sammanstrålar på fler utställningar! Jag håller koll på era bloggar så får vi se vad som händer :-)

Tack och det samma! kram

2010-07-13 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0