Bio med lillkusinen och Emma

Jag var förvånansvärt pigg i morse och när Tina skickade iväg ett sms om hundrunda var jag med på det. Vi gick en rejäl runda och hundarna tyckte det var toppen. Basti sprang och sträckte verkligen ut de lurviga på fälten - härligt att se. Så långt ifrån mig och så mycket springer han aldrig när vi går själva men nu var ju flocken med och det är klart att han tyckte det var kul :-)

I eftermiddags var det dags för ett biobesök. Jag, lillkusinen (som för övrigt fyllde 30 år den 21/7) och Emma var ju och tittade på den andra Twilight-filmen när den gick. Nu var det dags för den tredje. Den var precis så som jag hade förväntat mig :-)

Nu har vi käkat middag och jag känner att bristen på sömn har börjat komma i fatt mig..... ögonlocken känns ganska tunga.....

Funderade på om jag skulle försöka se Flyga drake som börjar nu men frågan är ju om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0