Blixtar och dunder

Vilket åskväder det blev igår och i natt/morse!
Själv är jag en av de som gillar ett rejält åskväder. Jag tycker det är hur mysigt som helst. Sen förstår jag ju såklart att de som blivit drabbade av åskan på något tragiskt sätt inte håller med mig. Men att sitta i soffan och titta på blixtarna och höra mullret tycker jag helt enkelt om.



Att det inte var något strandväder idag var ju givet så jag och Ellen begav oss in till stan för att inhandla lite "nödvändigheter". Jag har haft slut på min parfym och ville köpa ny. Har saknat min gamla doft och därför var valet enkelt idag :-)



Ellen "råkade" hitta en fin tunika som fick följa med oss hem. Mammas gener?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0