Fest!

Igår kväll var jag och Martin bjudna på fest. Det var "städpatrullen" som festade loss med drinkar i mängder :-)
Städpatrullen innebär 4 par som tillsammans stannade kvar efter en fest i höstas och hjälptes åt att röja upp (föräldrar från Ellens fotbollslag). Vi hade himla trevligt när vi städade ska ni tro ;-)

I vintras träffades enbart vi mammor här hemma men nu fick även männen följa med. God mat och dryck....... sedan var det dags för drinkar :-)

Lite senare (typ vid 02-tiden) tyckte Roger (värden) att det var dags för en riktigt "somrig" drink. Detta var i klarspråk det som jag kallar för en "Bromölla-grogg" - typ sprit och Coca Cola...... inte riktigt min smak *blä*
Övriga drinkar var hur goda som helst och vi hann med både gröna, röda, blåa och gula drinkar :-)

Jag och Martin var hemma vid 04-tiden och jag var själv väldigt förvånad över att jag inte känt mig trött någongång under kvällen. Jag var inte trött när vi kom hem heller så jag började läsa en ny bok!

En mycket trevlig kväll! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0