Fredag

Som vanligt inleddes förmiddagen med simskola och idag sjönk inte Erik som en sten utan simmade faktiskt - och till och med utan "korven" :-)



Det går alltså framåt...... :-)

Efter simskolan var jag inställd på att åka till stranden men av olika anledningar blev det inte så. Ellen for iväg på sitt håll och Erik var bara intresserad av att cykla.
Själv åkte jag ut till Wilda för att mysa lite med henne på hennes 1-års dag (även om kalaset är i morgon).
På hemvägen körde jag inom Solhaga och köpte blommor så att jag kunde fylla våra utekrukor. I år kör vi tema "rosa" :-)

Lite halvspontant valde vi att äta på Peking ikväll istället för middag hemma. Barnen tyckte det var supermysigt att äta på restaurang och efteråt blev det kaffe hemma hos pappa & Ingrid. Väldigt smidigt när man bjuder in sig själv, eller hur? *hahaha*

I morgon är det hundutställning i Borås. Det blir till att ställa väckarklockan eftersom vi ska köra redan 06.30.
Wilda har ju sitt 1-års kalas och det hade jag ju egentligen inte velat missa så jag hoppas jag hinner ut där när jag kommit hem.


Kommentarer
Postat av: Christina i Rydaholm

Lycka till i Borås!!!!!!

2010-07-02 @ 23:07:51
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Tanja

Jag håller tummarna

Kram

2010-07-02 @ 23:32:32
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena

Håller också tummarna!!

Kram!

2010-07-03 @ 07:30:35
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Johanna

Håller tummarna! Men Basti brukar visa upp sig bra så det går säkert denna gång också! Hoppas inte för varmt för dem. Väntar på resultat senare..

Många kramar Johanna

2010-07-03 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0