Gårdagen

Igår var det dags för nya tag med friggeboden i Rinkaby igen så jag och barnen planerade en tripp in till stan. Erik blev "räddad" i sista minuten av Eric B. Valet mellan att leka och bada i deras pool kontra att följa med mig in till stan var ganska lätt för honom ;-)

Ellen suckade lite bakom min rygg då hon inte heller tyckte detta var världens roligaste sysselsättning. Vi ringde till Elina och Josefine och frågade om inte de ville göra oss sällskap - det ville de! :-)

Det blev shopping, lunch och fika på stan. Så himla trevligt att jag fullständigt tappade tiden och helt plötsligt upptäckte att klockan var 16.10. Oups!!! Klockan 17.00 skulle Ellen vara på sommarfets hemma hos Ida och vi som tagit bussen in och var tvungna att rätta oss efter busstiderna!
Vi hade tur och tajming - bussen kom nästan precis när vi var framme vid resecentrum.

Erik, Eric och Martin var på bio och såg "Draktränaren". Fick gott betyg :-)

Idag åker jag till Tollarp -det är hundutställning där. Ska inte ställa Basti men ska njuta av alla andra fina hundar och särskilt kul ska det ju bli att träffa Tanja! :-)
Äntligen ska jag få träffa Bosse (som inte längre är så liten - 58 i mankhöjd och 22 kg) - längtar!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0