Hallonmojito!!!

Efter simskolan igår skulle det bli shopping på stan med Jessica. Det blev en snabbrunda men hann ändå hitta en jättefin klänning som jag blev förälskad i. Hade svårt för att släppa den även om jag kanske borde med tanke på priset..... *suck*
Sen kom jag på att jag hört att någon infört begreppet "sommarpresent" och tyckte det var en alldeles lysande idé!!! ;-)
Det hela slutade med att klänningen fick följa med hem :-)

På kvällen var det planerat drinkkväll med Malin, Jessica och Sofie. Sofie hade redan gjort upp drinkmenyn *hihi* och vi andra hade inget att invända så vi höll oss till den. Har numera en ny favoritdrink!!!

HALLONMOJITO!!!
*mumma*



Tack för en underbart rolig drinkkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0