Langos och kärleksmöten

OK, inte en dag till här hemma i denna hetta! Nä, imorgon bär det av till stranden. Funderar på att bosätta mig där tills temperaturen sjunker under 30 grader ;-)
Förhoppningsvis fläktar det lite där.

Ikväll körde vi in till stan för att kolla läget med tanke på att Kristianstadsdagarna nu har börjat. Festligheter dagarna i ända :-)
Målet var LANGOS :-D



Av alla kända ansikten vi stötte på ikväll var det nog inget snack om vem Ellen och Erik blev gladast över att träffa ;-)

Vi träffade först Filip och hans familj (Ellen strålade av lycka *hihi)
När vi gick därifrån sa Erik:

"- Nu ska vi bara träffa Elin också så är allt bra!"

Tänkte i mitt stilla sinna att chansen att vi även stöter på Eriks tjej här inne i vimlet nog inte är så stor...... men man ska aldrig säga aldrig!
Rätt som det är så står Elin och hennes familj där och då var vi ju tvungna att stanna och prata lite med dem också :-)
Sen var det stora leenden både hos Ellen och Erik resten av kvällen *hehe*

Nu är vi hemma igen och har trädgårdsmys vilket innebär att jag och Ellen sitter här ute - jag med ett glas vin och en bok (fast jag hann haffa datorn innan Ellen tog den....), Erik spelar fotboll och Martin håller ett vakande öga över VM-bronsmatchen.

Kommentarer
Postat av: Pappa o Ingrid

Kristianstadsdagarna har bara fått en halvtimme av oss umder en jazzpaus i fredagskväll. De fyra gångna dagarna har vi helt ägnat åt jazzen. I år ett bra pch varierat prpgram, men nu är det slut.

2010-07-11 @ 18:52:00
Postat av: Pilla

Ja, vi anade att ni var helt jazziga under de här dagarna.

För varmt för att cykla men snart kommer vi trampandes och tar en drickapaus på Genvägen :-)



2010-07-11 @ 20:06:31
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0