Tisdag

Gud vad man vänjer sig snabbt vid nya dygnsrytmer! Jag är i alla fall en av de som numera har blivit nattsuddare och ligger längre på morgonen. Jag sover nog ganska hårt eftersom jag aldrig vaknar av att Martin stiger upp och åker iväg. I morse körde han och snickrade...... jag vaknade inte förrän telefonen ringde.... det var Martin som meddelade att han nu strax var hemma igen och hade frallor med sig till frukost.

Jag och barnen åkte till Maria Magdalena marknad tillsammans med Lotta. Ingen stor marknad men det man förväntade sig fanns där.

I eftermiddag har jag ägnat mig åt min nya njutbara sysselsättning...... ligga på en filt i trädgården..... läsa lite... sova lite..... läsa lite..... sova lite *hahaha*
Hur gott som helst! :-)

Snart har Viggo bott här i en vecka och hela familjen har fallit pladask för den här lilla pälsbollen. Han är verkligen framåt, pigg och nyfiken. Idag utmanade han verkligen ödet genom att sticka ut hela huvudet mellan kompostgallret och nosa på Basti (flera gånger). Basti hade intagit sitt "stoneface" vilket innebär att han inte skulle blinka om man så petade honom i ögat. Han är helt förstelnad!
Han gillar att ligga och titta på Viggo men än så länge får han vara kopplad eftersom jag inte riktigt litar till 100% på honom. Viggo däremot hade nog gärna skuttat rakt upp på ryggen på Basti :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0