KEVIN.MURPHY

Efter mitt besök hos frisören så är jag nu ägare till en ny hårvårdsprodukt. Det är ett australienskt märke (om jag har fattat det rätt) och heter KEVIN.MURPHY.
Förpackningarna är återvinningsbara och produkterna är paraben- och sulfatfria och självklart inte testade på djur. (Ja, det där paraben-grejsimojset vet jag egentligen inte vad det är men erkänn att det låter bra ;-)  ). Serien innehåller antioxidanter och naturliga växtdelar av högsta kvalitet som återställer fuktbalansen, bevarar färgen och ger håret styrka och nytt liv.

Klart att jag skulle ha en sådan kanongrej med mig hem *hehe*.
När hon satte det i mitt hår så reagerade jag över lukten. Det luktade ganska gott och väldigt starkt men jag kunde inte sätta fingret på vad doften påminde mig om.

Nu har jag svaret......

Martin undrade i dag vad det var som luktade myggmedel! *suck*
Jo, det stämmer..... doften påminner om Mygg-A (ni vet vilket jag menar va?). Det var därför jag kände igen doften!
Så nu går jag omkring och doftar myggmedel. Vem vet - det kanske funkar till sommaren? Inga myggbett i skallen i alla fall *hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0