Ledig

Hade nästan kunnat vänja mig vid lediga torsdagar och fredagar ;-)
Har varit ledig idag och hade lovat Ellen att jag skulle hälsa på i hennes klass.
Varför gör man inte det oftare? Följer med sina barn till skolan alltså. Tja, kanske för att man själv jobbar men alla borde ha möjlighet och verkligen göra det någongång.
Det var en jättetrevlig förmiddag/morgon och jag hann med att skratta så tårarna sprutade :-)
Vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt hade jag ma-lektion och vi ägnade 35 minuter åt att diskutera och testa olika lösningar till ett ma-problem som jag presenterade - KUL!!!

Efter mitt besök for jag vidare till min egen skola eftersom jag hade lite pappersarbete som jag var tvungen att fixa idag. Man tror att det ska gå snabbt - in och fixa det man ska och sen ut igen - men så blir det ju aldrig. Folk drar i en och helt plötsligt är man involverad i något. Jag försökte ändå låsa in mig i vår lilla "skrubb" för att få gjort det jag skulle men det funkade sådär.

Det blev bestämt att jag skulle luncha med mamma, Lotta och Wilda . Inte helt fel ;-) Hann shoppa lite också ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0