Midsommarfirande utan kamera

Midsommarfirande utan kamera eller blomsterkrans. Kändes lite konstigt måste jag säga men jag orkade helt enkelt inte fotografera. Har kånkat runt på den där kameran nu i en vecka och fotobehovet var inte på topp igår.

Vi var hemma hos familjen Josefsson. Smidigt då de bara bor några hus från oss och man snabbt kunde springa hem om det var något man ville hämta :-)

Tony & Ulrika och tjejerna var också där precis som Dacke. Hela midsommargänget var samlade! :-)

Somnade väl vid 00.30 och jag var ganska stolt att jag kunde hålla mig vaken tills dess. Ännu mer imponerad var jag av barnen som också klarade av att hålla sig vakna. Fast så länge man har något att göra så hinner man inte känna efter. Värre hade det nog varit om vi suttit hemma i soffan..... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0