Onsdag

Idag har vi bara strosat runt lite inne i stan. Vi höll oss mest i Chelsea - lite lugnare och mysigare :-)
Martin och barnen var ganska trötta på "the city" vid det här laget, dessutom var det över 32 grader varmt. De tog tunnelbanan tillbaka till New Jersey men jag hade inte riktigt stillat mitt shoppingbehov ännu så jag valde att stanna kvar och beta av 5th och 6th avenue. Man kan ju gå där i evigheter och ändå inte hinna se allt men jag satte in turbon och på 3½ timme hann jag med ganska mycket faktiskt.
Kom hem med ytterligare några shoppingkassar :-)

Ikväll gick vi till "piren" och tog med oss middagen dit - mysigt - det var sista kvällen här :-(

Vi var tvungna att vara hemma på rummet igen lagom till 19.40 eftersom det då gick att boka våra platser på planet hem imorgon. Ja, vi har alltså våra biljetter men när man reser med SAS så kan man gå in och boka platserna 22h före avresa. Lite knepigt men vi ville ju inte riskera att bli utspridda allihop på planet.
Vi har nu 4 perfekta platser! :-)

Sara kom hit så att vi kunde träffa henne en sista gång före vi åker hem. Kommer att kännas konstigt att inte prata med henne varje dag. Hon har hjälpt oss så otroligt mycket både före och under resans gång.
Hoppas verkligen att jag kommer att träffa henne igen någongång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0