Sista kvällen med gänget (..... före NY-resan)

Ikväll har jag haft en tjejkväll på stan - bio och sedan middag. Säkert många som undrar om det var ett så klokt val med tanke på min hysteri över att jag inte har hunnit packa klart inför morgondagen. Svaret är att det var ett helt rätt beslut att följa med ikväll :-)
Ska erkänna att jag tvekade in i det sista men att få umgås med mina nära lockade mer.

Sex and the City var helt klart bättre än jag förväntat mig och det blev många goda skratt :-) Lite wacko känsla att jag faktiskt kommer att befinna mig där på Manhattan imorgon *hehe*.

Middag med drink och vin var ju ett måste efter filmen och jag tror att vi alla försökte hålla kvar den där glam-känslan efter filmen. Vi lekte med tanken vilken person vi skulle vara i filmen. Helt klart är att Jessica fick personifiera Samantha *hahaha*. Ingen av oss andra är lika crazy-spontan på ett underbart sätt såklart :-)

Lilla blå kommer att följa med till NY och bloggen kommer att uppdateras med inlägg och bilder. Hoppas ni följer med på resan :-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Lycklig resa och var riktigt rädda om er.

Jag lovar att följa er här på bloggen

Kram

2010-06-16 @ 00:30:07
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Margret

Trevlig resa önskar vi här uppe i Småland.

Kram

2010-06-16 @ 08:13:01
Postat av: Josefine

TREVLIG RESA! Följer med er via bloggen. :-)

KRAM

2010-06-16 @ 19:55:40
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Trevlig resa till er alla. Kommer att följa er också på bloggen. Jag skulle så gärna också åka dit igen. Härligt kommer ni ha att det är jag helt säker på.

Många kramar Johanna

2010-06-16 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0