God andedräkt

Igår kväll var det myskväll framför TV:n och helt plötsligt hör vi konstiga ljud ute från köket. Erik går och kollar och konstaterar att Basti håller på att tugga i sig halstabletter! Tar förgivet att det är Martins "Fishermans" som Basti fått tag på (Martin är trogen sponsor till dem och har alltid en ny påse till hands).
Blir allmänt trött och frågar irriterat var han lagt sina halstabletter? Basti har aldrig tagit något som legat uppe på ett bord eller en bänk förut. Detta var nytt.

Det visar sig då vara MINA tabletter! Oskyldiga Läkerol med salmiak-smak.
Basti kommer lycklig fram och ger mig världens puss och jag måste nog erkänna att hans andedräkt aldrig varit mer väldoftande *hahaha* Han luktade saltlakrits från både mun och nos :-)
Tabletterna hade legat i min väska som stod frestande öppen.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Stjäler han aldrig? Motsatsen till Douglas då alltså. Kezo däremot väntar tills vi har lämnat hemmet. För Douglas del räcker det med att man har vänt sig om.

Kram

2010-03-20 @ 10:14:03
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0