I love lyckliga slut

Gud vad jag har gråtit ikväll. Tårarna har runnit och tröjärmarna går att vrida ur nu skulle jag tro.
Det är måndagkväll och mitt "gråtprogram" på TV - Spårlöst. Det är iofs inte alla program som får mig att fälla tårar men ikväll var det verkligen laddat.
Att får se och ta del av dessa människors känslor är som att vrida på kranen till mina tårar. Askungesagor går alltid hem hos mig ;-)
Tänk att det finns människor ute i världen som längtar, saknar och letar efter anhöriga men inte vet hur de ska finna dem. Härligt och underbart att se att vissa kan få hjälp med detta. 
Sönderslitna trådar som nu knyts samman igen......
  

Kommentarer
Postat av: Marie-Louice

Hej Pilla!

Håller verkligen med dig! Jag sitter spikad framför detta program, verkligen super bra!

2010-03-09 @ 14:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0