Tandvärk

Har haft oroväckande ont i en tand idag. Jag vet vad som ligger bakom och på sätt och vis får jag väl helt enkelt skylla mig själv *suck*
Förra året sa tandläkaren till mig att jag borde dra ut visdomstanden som höll på att växa helt snett och rakt in i kindtanden.

"- Du kommer bara att få problem om du inte gör det. Det blir inflammationer och kan göra jätteont."

Fick en tid men avbokade denna i sista stund då jag fegade ur. Jäklar....jag som aldrig haft något emot att gå till tandläkaren började nu bli lite "chicken". Tänkte att det kanske inte var så allvarligt :-S
Med facit i hand så förstår jag ju att man inte ska snacka emot proffsen. Hon visste ju vad hon pratade om. Frågan är ju om jag nu kommer att boka en ny tid. Någon sa att man kunde få lite ont men att det sedan gick tillbaka av sig själv. Vågar jag chansa på det?
Fattar inte ens hur de ska kunna komma in så långt i käften. Jag kan inte ens gapa så mycket att man kan komma åt att greja där inne. Hur ska det gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0