Jag är inte riktigt på blogghugget just nu

Har inte riktigt varit på blogg-hugget den senaste tiden. Det är ofantligt mycket på jobbet just nu och jag är fullkomligt slut när jag kommer hem. De senaste dagarna har jag tagit mig en tupplur när jag kommit hem för att överhuvudtaget orka överleva middagen utan att slockna över maten.
Trist... men så ser verkligheten ut just nu :-( ....... men imorgon är det fredagskänsla igen :-)

Den här helgen har vi inget stort inplanerat utan ska bara njuta av att ta en dag i taget. Martin ska fortsätta snickra och nu är det lådorna under Eriks säng som ska ta form. Måste säga att han har den allra populäraste sängen här i huset just nu. Alla i familjen gillar den och vill ligga där. Det är oftast i den som jag tar mina små powernaps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0