Vabbelivabb

OK, idag var det min tur att vabba. Martin är mitt uppe i sina utvecklingssamtal och idag var det många samtal så jag insåg att det var jag som fick stanna hemma med Erik och försöka roa honom så gott det går.
Just nu är han på väg att bli frisk och det märks. Det ska lekas, underhållas och roas på alla håll och kanter!

Trodde kanske att han skulle bli feberfri igår men han fick feber igen på kvällen. I morse var han dock feberfri och jag håller tummarna att det ska fortsätta så.

När Erik har feber är han annars ganska pigg och blir inte så värst påverkad av det. Däremot blir han påverkad om man ger honom alvedon eller något annat febernedsättande medel. Då börjar han yra och det är svårt att få kontakt med honom - läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0