Bastis kritik

Igår kväll var jag mer än trött. Man vill skriva så mycket om det man varit med om men istället blir det bara en kort sammanfattning. Det går inte att få med allt. Efteråt kommer man på saker som man inte fått med men så är det ju.

Tänkte fortsätta där jag slutade igår.....

Här kommer Bastis kritik:

"Very masculine and very eyecatching male.
Strong masculine head. A bit light eyes. Very well placed ears.
Gourgeous neck, topline and tailcarriage.
Could have more angulation in front. Very well angulated in rear,
strong bone and compact feet.
Chest could be deeper. Needs more forechest.
Presented in top body- and coatcondition.
He's a excellent mover from the side but a bit weak in hooks."

Så här gick det för Tanja, Margret & Tage:

Svea - BIM med CK
Dogge - Bhkl 2, Ck och R-Cacib
Astrid - Btkl 2 med CK

Jag hoppas att snälla Tanja skickar några bilder till mig under dagen som jag kan lägga in :-)


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Massor av grattis! Basti såg verkligen flott ut och domaren har rätt i att han fångade ens blick!!

2010-05-24 @ 14:43:18
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Tanja

Du har nu mottagit 11 mail med foto. Hoppas du hittar några du vill lägga ut.

Kram

2010-05-24 @ 19:43:53
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: alice

då kan han få många hund tjejer om han är så där snygg! Hahaha XD

2010-05-24 @ 19:49:25
URL: http://alice-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0