En outtröttlig pingismaskin

Eftersom det inte blev några nya blommor i trädgården så fick Erik bestämma vad vi skulle sysselsätta oss med. Ja.... detta var alltså efter att jag hade tagit min lilla power-nap *hehe* ..... som kanske inte var en "nap" utan varade lite längre - närmare bestämt en timme eller så ;-)

Jag var så fruktansvärt trött och föreslog för Erik att vi skulle sova middag. Det borde väl vara kanonbra när man har vattenkoppor, eller hur ;-) Det tyckte inte Erik. Han totalvägrade och ägnade istället 1 timme framför TV:n medan jag låg bredvid i soffan och sov - hur gött som helst!

När jag vilat klart så var det Erik som tog kommandot. Här skulle inte vilas längre! *suck* Nej, nu skulle vi vara aktiva!
Jag spelade pingis som en galning igår eftermiddags. Han är en outtröttlig pingismaskin som verkar kunna spela i all evighet utan paus.
När vi äntligen la ner pingisracketarna så var det dags att plocka fram skateboarden igen. Som tur är så har vi bara en skateboard så jag kunde sitta och titta på. Synd att det var så kallt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0