Jag liknar en Gordonsetter

På torsdag ska jag klippa och färga håret. Äntligen ska det bli lite fason på frisyren och förhoppningsvis ska alla vita strån försvinna.
Fick lite pikar i går om att jag och Basti liknade varandra och det är inte första gången jag har fått höra det - sådan matte sådan hund. Jag kan lova att det var ännu mer look-a-like när jag hade långt permanentat hår och då de färgade slingorna bleknade och antog en brunröd nyans i kombination med det svarta. Därefter klippte jag bort lockarna och lät allt bli svart igen.
Frågan är ju vad jag ska göra för att inte likna en Gordonsetter igen (även om Basti är ganska snygg). Tål att funderas på ;-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Som jag tipsade dig om redan i söndags när detta komma upp så kanske du inte ska gå klädd i svart och brunt :-)

Fast som du skrev är han en snygging så varför inte.

Kram

2010-05-25 @ 08:44:18
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Christina i Rydaholm

likheten är ju knappast något att våndas över Pernilla!!!Ni är lika förtjusande båda två antingen du vill eller ej! Så de så!

2010-05-26 @ 22:46:00
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0