Jag saknar ett ben

Min doktor ringde också (så himla typiskt just idag när jag glömt mobilen hemma). Martin fick sig däremot en liten pratstund med honom. Blir lite fundersam dock..... doktorn frågade inte vem Martin var utan började helt öppet berätta om min fot och vad röntgenplåtarna visat. Får de verkligen göra det?

Hur som helst så påstår den här doktorn (om nu Martin inte drömt!) att jag SAKNAR ett ben i foten! HALLÅ?! Hur är det möjligt? Det var dock ingen fara...... nej, men det gör fortfarande jäkligt ont! Däremot hade han reagerat på min hallux vallux (som egentligen är så gott som obefintlig på den foten. Det är ju på den andra foten som jag har problem med knölen.) Han undrade om jag ville operera bort den?
Det känns som om jag behöver ta mig ett snack med den här doktorn och med egna öron få höra om det Martin återberättat verkligen stämmer. Kan det vara möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0