En sten (eller ett berg) har fallit.....

Nummer två på min lista kan jag i alla fall stryka idag :-)

• Skaffa hundvakt/boka hundpensionat till Basti under tiden vi är i NY.

Känns som en sten har lämnat mitt hjärta. Då ska ni veta att om jag känner så, så är det nog ett stort jäkla berg som lämnat Martins hjärta *skratt*.
Detta är ju hans värsta ångest - att behöva lämna Basti. Nu vet han var han ska vara och att han kommer att må som en prins (och säkert gå upp något kg *hrrmmm*).

Det är pappa & Ingrid som är underbara och ställer upp och är hundvakter. TACK!!!

Så numera ser punkt nr. 2 ut så här.....

Skaffa hundvakt/boka hundpensionat till Basti under tiden vi är i NY.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0