Julskyltning

Martin drog på aktiemöte (=käka middag på Peking...... öööhhh.... hur mycket har det med aktier att göra ??? ;)    ) och jag och kidsen drog in till stan för att gå på julskyltning. Mysigt som bara den! :-)

När vi kom hem tog vi med oss Basti och gick en busrunda med mycket lek och spring för honom. Han var mer vit än svart när vi väl var hemma igen. Jag bestämde mig för att skotta uppfarten men när jag väl var klar så såg det inte skottat ut överhuvudtaget. Kan kanske bero på att det snöade så att man knappt kunde se mellan flingorna? ;-)

Vill inte ens tänka på att det är min tur att lämna och hämta barnen imorgon = jag som ska köra bil. Nicht kul alls! :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0