Vem är han?

Var inne på Bokia idag för att leta efter en bok till Martin.
Ganska folktomt men träffar en man som jag så väl känner igen men inte riktigt kan placera. Han tittar på mig och jag tittar på honom och sen hälsar jag glatt på honom och han så klart tillbaka.
Under tiden som jag går omkring inne i affären maler det i huvudet på mig var jag träffat honom någonstans. I vilket sammanhang? Kan inte placera honom..... kan det vara inom jobbet? i något sammanhang med barnen? är han hundmänniska? bekant till bekanta?
*suck* fy vad irriterande!
Jag hittar boken jag letade efter och går mot kassan. Mannen är fortfarande kvar så jag passar på att snegla på honom för att försöka placera honom i rätt sammanhang. Då ser jag att han går och sätter sig bakom ett bord med böcker. Framför bordet är där en skylt och på skylten står det:

Signering

*PLING* poletten trillar ner....... OK, jag kanske inte hade "träffat" den här mannen tidigare.... i alla fall inte i verkliga livet. Faktiskt bara genom TV-rutan *hehe*.
Det var Björn Hellberg som var där och signerade böcker.

Jaja, jag kände ju igen honom i alla fall :-)




OK....just nu är han på TV också och pratar om sin boksignerings-turné *hahaha*


Kommentarer
Postat av: Anna Dahl

Ha Ha Ha Ha

2010-11-12 @ 08:17:08
URL: http://krakebergagard.se
Postat av: Tanja

Du är rolig du. Farbannat rolig.

Kram

2010-11-12 @ 14:53:17
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0