04.40!!!

Borde kanske krupit till kojs tidigare i går kväll med tanke på hur dags jag skulle stiga upp i morse.
Klockan 04.40 ringde väckarklockan och jag skojar definitivt inte om jag säger att jag idiotförklarade mig själv 1000 ggr för att jag gått med på detta elände..... igen. Varför utsätta sig för något sånt här?! Men nu var det ju bestämt.... Ullared.... here I come again!

Nåväl.... jag steg upp och gjorde mig i ordning. Martin, min prins, steg upp och skjutsade mig till vår mötesplats där vi skulle bli upphämtade av Malin med sin minibuss.
Trevligt sällskap gör dock underverk! :-)
Tröttheten försvann och vägen dit gick i racerfart.

När vi kom fram var det visserligen kö men det rörde sig hela tiden så vi var inne på några minuter.
Eftersom jag hade intentionen att "mingla" idag (då jag egentligen inte skulle ha något särskilt) så tog jag inte min vanliga runda (dvs börja med kläderna) utan startade med att ta leksakerna.
Det var inga problem att ta sig fram och jag kunde i lugn och ro gå och kolla. Kan nu stoltsera med att någras julklappar redan är fixade och har bara några kvar :-) Känns gött!

Jag vet inte riktigt hur man kan mingla och ändå lyckas fylla och toppa en kundvagn??? Sen går man och betalar och käkar lunch och sen går man in igen och lyckas handla mer..... Visst är det en förmåga? ;-)

Basti fick en ny hundbädd som han ska ha i sovrummet. Den gillade han direkt och gick och la sig :-)

Tack för supertrevligt sällskap idag:-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

usch, nu blev jag rädd. Jag ska också till Ullared men jag är inte ute efter något speciellt utan skulle bara vara resesällskap. Med andra ord, om jag är som du så kommer detta att bli jävligt dyrt. Jag kan väl inget annat säga än att jag är som du :-)

Kram

2010-10-30 @ 21:34:00
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Haha :)

Tanja du är precis som jag - ta med stora plånboken!

Kram

2010-10-31 @ 07:58:07
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Magda

Hoppas hundsängen håller bättre för Basti än för Scottie. Efter två nätter hade han bäddat sönder den... men billig var den ;-)

2010-10-31 @ 10:12:26
Postat av: Pilla

Ja Magda, efter natten som gick så funderar jag också på hur länge den ska hålla med tanke på att det krafsats ganska mycket i den stundvis i natt.

Men visst var den billig!!! :-)

2010-10-31 @ 15:03:06
Postat av: Laila

Hej Pernilla! Det var längesen jag var in här, men man har fullt upp med att hålla sin egen blogg uppdaterad... Ullared ja, det är min dröm att få åka dit och se om det verkligen är så billigt som det sägs. Hoppas du fyndar!

Kram

2010-11-02 @ 20:52:24
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0