Coca-bottnar

Har haft en mycket trevlig och bra dag på jobbet idag. Kunde ju inte bli annat med tanke på hur den inleddes ;-)
Jag träffade Sofie och Jessica på Fantasi och medan de käkade frukost tog jag en Latte. Därefter var det föreläsning hela förmiddagen (men en bra sådan).

Efter jobbet gick jag inom Synsam och jag måste berömma dem för deras service och att de är så himla trevliga. Jag var där igår också och engagerade två av biträdena under en ganska lång stund. Idag hade jag tre biträden runt mig som gjorde allt för att hjälpa till.
Jag har insett att jag verkligen har tjocka glas i mina bågar - om inte så lär jag få det nu med tanke på att min syn tydligen försämrats en hel del *suck*.
Ja, Anders.... det är på gränsen till Coca-bottnar :-(

Mitt I-landsproblem består alltså nu i att försöka hitta bågar där dessa tjocklekar döljs så mycket som möjligt. Bågarna jag har i dagsläget är ju perfekta eftersom skalmarna är så breda att de döljer glaset..... 

Snart får det väl bli linser.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0