Mingla på Ge-Kås i Ullared

I morgon ska jag göra något som jag inte trodde för en månad sedan..... jag ska återvända till Ullared - lönehelgen - och jag gör det helt frivilligt!
Förra gången jag var där (för ca en månad sedan) svor jag dyrt och heligt på att jag INTE skulle utsätta mig själv för detta igen - särskilt inte en lönehelg.
Vad händer? Jo.... tiden går och skräckbilderna blir suddigare och suddigare..... och det slutar alltså med att jag skriver upp mig och anmäler mig till att följa med.
Den här gången är det med kollegorna på jobbet och jag försöker intala mig att jag åker dit för att mingla och inte har några "måsten" som jag behöver armbåga mig fram till för att få tag på.
Martin skakar lite på huvudet och tycker väl att jag kan "mingla" lika bra här hemma om det nu är det jag vill göra..... *hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0