Mycket att ta igen....

Jag och Ellen sitter och slappar i soffan. Erik har slocknat i sin säng och Martin fortsätter med sitt "evighetsprojekt".... kaninburen. Måtte den bli klar snart..... *suck*.

Imorgon startar en ny jobbvecka igen och jag är nog inte en av dem som har måndagsångest men däremot kan jag känna mig liiite stressad över hur mycket jag måste hinna med under morgondagen. När man varit borta (utbildning) tre dagar från jobbet förra veckan så har det ju hunnit hopa sig en del som måste fixas så fort som möjligt.
Nu börjar dessutom Martin med sina utvecklingssamtal vilket innebär att jag inte kan jobba hur länge som helst utan har tider att passa (=hämttider på fritids). Det är väl egentligen bara bra att ha sådana tider så att man faktiskt kommer hem någongång men just nu känns det lite stressande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0