Bus-Erik

I tisdags var det föräldramöte i Eriks klass och eftersom Martin gick när det var Ellens föräldramöte så ville jag gå nu. Jag känner att jag tappat ganska mycket kontakt och inblick i barnens skola nu när jag jobbar mer och längre. Inget jag önskar så därför får man ta de små möjligheterna när de dyker upp för att få den där informationen.

Det var ett trevligt möte och jag blev heller inte vidare förvånad när jag förstår att vår som är en av de som är "glad för att prata". Jo.... det är väl kul att han gillar att prata och inte är osäker i den rollen men samtidigt vill man ju inte att han ska ta så mycket plats att andra får stå tillbaka pga det. Vi har pratat så många gånger om att han måste räcka upp handen och inte prata rakt ut. Ibland tror jag att han tar in det genom ena örat och sen far det ut lika fort genom andra örat *suck*
Att han sen dessutom varit inblandat i annat bus gjorde ju inte saken bättre..... kan säga att det nog var tur att han sov när jag kom hem.


Kommentarer
Postat av: marie-louice

Vi hade också en pratglad kille... ;)

2010-09-27 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0