Heldag med Alfred

Idag har vi haft Alfred hos oss och han fick först hänga med och titta på när Erik spelade Gärdscupen. Det blev iofs två förluster men absolut inga sura miner - härligt! Alfred har varit på strålande humör hela dagen och är så förnuftig i sitt resonemang.

Ellen var taggad och ville åka in till stan för att ta hål i öronen. Hon fick ju den del örhängen av sina klasskamrater och har länge pratat om det men det har inte blivit av. Det är inte pga oss utan snarare för att hon varit rädd för att det ska göra ont. Nu hade hon i all fall bestämt sig! Jag har ringt och bokat tid så på tisdag kl. 17 smäller det :-)

Innan vi lämnade Alfred körde vi inom pappa & Ingrid och det blev glassfrosseri på altanen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, vilket sammanträffande! Jag var också på personalfest med mina "gamla" arbetskamrater igår....och i förmiddags var jag och Elina i stan för hon tog hål i öronen.... ; )

Jag och Elina längtar till på Lördag! Tror dock att vi får förbereda oss på mycket folk . Fast de har ju byggt ut så det kanske slukar lite mer människor... : ) Kram Josefine

2010-09-25 @ 21:33:55
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Pilla

Haha.... Ja visst var det lustigt :)

Var var ni och tog hål? Vi har fått lite olika tips men det slutade med att vi bokade på Skägg o lockar. Tyckte Elina att det gjorde ont? Vi fick tips om att embla lite.

2010-09-26 @ 08:13:52
URL: http://www.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0