Spänningshuvudvärken är kvar

Det där med att klippa mina långa ögonfransar hjälpte inte ett skit mot min spänningshuvudvärk. Jag har den här förbannade huvudvärken varje dag och jag håller på att bli galen!
Igår ringde jag och bokade en tid för synundersökning. Ska dit imorgon och se om det kan vara min syn som försämrats så pass att jag fått den här hemska värken.

Borde nog kolla upp min arbetsställning för nu har jag även blivit stel och spänd i nacken. Hade älskat att få lite massage! Man borde kanske boka tid?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Kunde inte kommentera förra inlägget så jag gör det här istället. Den där huvudmassagegrejen, jag har en lika dan. Den är jätteskön men det är jobbigt att göra det själv. Man kopplar inte av som man borde, man blir trött i armen. Ett tips, låt någon annan göra det till dig ;-)

Kram

2010-09-29 @ 10:05:40
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Johanna

Låter inte så skönt med huvudvärken. Usch! Jag har migrän då och då och det är inte underbart heller. Hoppas du får en lösning på att och att det snart blir bättre. För resten ska du till Växjös utställning med Basti??

Kram

2010-09-29 @ 12:50:18
URL: http://atlashemsida.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Förra hösten hade jag spänningshuvudvärk i 2 månader, till slut kände jag att jag var stel i nacken och gick till en naprapat. På en halvtimme hade han löst det genom att trycka ut massa muskelknutor som jag hade i nacken, halsen och axlarna. Så leta upp en naprapat är mitt tips. tror det har att göra med att du har en ny arbetsställning du inte är van vid.

2010-09-30 @ 08:40:43
Postat av: Pilla

Vet inte vem du är som skrivit den sista kommentaren men oavsett så ..... tack för tipset! Har inte ens funderat i de banorna. Tror faktiskt att jag ska leta upp en naprapat! :-)

2010-09-30 @ 20:49:32
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Maria Ekdahl

Sorry glömde skriva mitt namn, det var jag som tipsade om naprapat i alla fall, hoppas du mår bättre.

2010-10-06 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0