Personalfest

I går var det personalfest och tanken var egentligen att jag skulle jobba ganska länge och sedan gå direkt till festen. På eftermiddagen upptäckte jag dock att jag nog varit ganska effektiv (+ att det varit väldigt lugnt på jobbet så jag hunnit med det jag "skulle") så därför bestämde jag att jag istället skulle ta tidig fredag och umgås med mina barn - kvalitetstid! ♥

En supertrevlig fest med många skratt och goda drinkar. Önskar att jag tagit reda på sista drinkens namn. Jordgubbs-slush med rom...... *mumma* :-)
Hann även med en Kaffe Karlsson som fick mig att drömma om after ski och rosiga kinder efter en heldag i slalombacken :-)

Martin agerade taxi och fick med sig en smockfull bil hem där vi dumpade glada pedagoger åt både höger och vänster ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0