Aktivitetsschema

Bara en halv dag kvar sedan är det dags för lite ledighet :-)

Morgondagen känns ändå ganska tight. Martin och Arne ska isolera och sätta upp nya gipsskivor. Min förhoppning är att de även ska hinna spackla men det är kanske att vara lite väl optimistisk med tanke på att far och son ska komma överens, samarbeta och komma till skott. Sådan far sådan son.
Med andra ord är jag ganska glad över att få jobba imorgon och slippa spektaklet ;-)

På eftermiddagen ska jag och Ellen till veterinären och ungefär samtidigt ska Erik träna pingis. Det börjar dra ihop sig för hans första pingismatch :-) Spännande, spännande!!! Fredagen den 29/4 är det dags kl. 18.00 inne i idrottshallen.

På kvällen är det fotbollsträning för Ellen ..... igen (tränade i måndags också).

Om någon undrar hur familjen Olofssons aktivitetsschema ser ut varje vecka så ska jag nu stilla er nyfikenhet:

måndagar - Ellen fotbollsträning
tisdagar    - Erik fotbollsträning och Ellen "efter skolan" (aktiviteter i Skepparslövs församlingshem)
onsdagar  - Ellen fotbollsträning och Erik pingisträning
torsdagar - Erik pingisträning och Ellen dansar
fredagar  - INGEN FAST AKTIVITET!!!
lördagar  - Erik fotbollsmatch
söndagar - Ellen fotbollsmatch

Känns som att det räcker ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0