Flashback

I förmiddags fick jag en flashback. Herman kom och knackade på dörren och ville leka med Erik. Erik gick fortfarande runt i pyjamas här hemma men var snabbt klar och redo för utelek.

Detta scenario fick mig att tänka på hur det ofta var när jag och Jossan (Hermans mamma) var yngre och kanske i den åldern..... Jossan och hennes familj var uppe med tuppen och vi i vår familj tog lång tid på oss om morgnarna.
När våra familjer om somrarna bodde i husvagn så var det typiska scenariot att Jossan fick vänta på mig medan jag åt frukost och klädde på mig. Då hade hon redan hunnit vara vaken några timmar :-)
Verkar fortfarande vara samma som gäller även om det nu är överfört till våra söner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0