Spökar det?

Av 5 jobbdagar har tre ägnats åt utbildning.
Drillades av Lotta i tisdags när det gällde jämställdhetsfrågor och förväntar mig att bli korsförhörd när vi träffas nästa gång ;-)
Ons-tors fortsatt utbildningen i ledarskapets tecken och det var återigen dags för internat - denna gång i Bäckaskog. Alltid helt fantastisk mat!
Finns alltid människor som oroar sig för spökerier när vi är där. Personalen som jobbar där gjorde ju inte saken bättre genom att nämna vissa rum som särskilt "spökiga" ;-)

Själv tillhör jag kategorin som inte tror särskilt mycket på övernaturliga saker men när Malin på morgonen visar upp sin sömnkurva (har samma app som jag - Sleep Cycle) och berättar att hon haft telefonen liggandes på golvet i  andra sidan av rummet från där sängen stod och ändå fått stora indikationer på rörelser ..... ja, då rynkar till och med jag pannan lite. Jag vet att den inte registrerar rörelse om den ligger på golvet eller sängbordet. Bara om den ligger i sängen nära dig. När jag sen får se kurvan så blir jag ännu mer fundersam... hur kan detta vara möjligt? Jag vet att det är stört omöjligt att få en jämn kurva men här visar det en otroligt jämn kurva med exakta toppar och dalar. Topparna kommer exakt varje hel timme.

Tål att funderas på, eller hur? ;-)

Kommentarer
Postat av: alfoingrid

Ytterligare ett bevis på att appen är trams.

2011-04-10 @ 10:21:33
Postat av: Pilla

Nej, det är den inte! Det är enbart för att du inte kan ladda hem den som du säger så. ;)

2011-04-10 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0