Stackars Erik

Ännu en gång har jag "lyckats" att få en mindre lyckad nedvarvning av Erik (förra gången var ju när jag började diskutera döden och livets mening med honom precis när han skulle sova). Denna gången var det bus i sängen (som Martin ogillar eftersom han tycker det ska vara lugna aktiviteter precis före sängdags) och jag och Erik brottades. Av en ren händelse så lyckades jag hålla fast hans fot och ungen ramlar ner från sängen hängandes med ena foten i mitt grepp. Blev alltså mindre lyckat..... Trött var han redan innan och nu kom tårarna också.
Lite mys i sängen för att trösta. Han lägger sig brevid mig och jag slänger armen om honom. Det skulle jag inte gjort. Råkar svinga armen lite väl häftigt och den landar med en duns rakt på...... hans näsa så att han får världens näsblod!
Nya tårar.

Tog ett bra tag innan det slutade och vi hann nog använda ganska mycket av en toarulle.

Med facit i hand..... inte bästa avslutet på kvällen för Erik.

Sorry! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0