Ta mig tusan!!!

Har planterat vårblommor i utekrukorna och genast så blir det lite färgklickar i trädgården. Härligt! :-)
Martin har tagit tag i inne-projektet och - ta mig tusan - han har verkligen tagit första steget genom att börja riva gipsväggen!!! Han sa ju det i morse men då trodde jag att han skulle "mäta" och planera och "mäta" igen och sen kanske ta en paus för att låta allt sjunka in..... det brukar nämligen ta sin lilla tid innan han kommer igång *hahaha*. När han sen i förmiddags skulle starta så började han istället att storstäda köket och det dammades på alla möjliga skrymslen och vrår..... då fick jag lite spel! Gör det du ska(!!!) och inte allt annat!

Så under tiden jag var på Solhaga och köpte vårblommor så hade han hunnit plocka undan och förbereda rivningen. Nu är han alltså igång och genast så spär vi på "kanske-borde vi också...."-listan med att konstatera att vi nog borde passa på att isolera väggen när vi nu ändå håller på. I framtiden kan det ju hända att vi behöver göra ett sovrum här nere och då kan det ju vara bra att ha gjort vissa saker redan nu när läge ges.
Denna kedjereaktion!!! Jag blir smått galen på detta - man blir ju liksom aldrig klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0