Fästingpenna

Efter några timmar på jobbet så hamnade jag tillslut i soffan - igen ;-)
Denna gången fick jag sällskap av Martin och vi låg här och tog en powernap .... så gott! :-)

När jag slutligen vaknade till liv och låg och läste min nya bok så upptäckte jag en fästing på min vad! ÖRK!!! :-(
Jag har sagt det förr och säger det igen - fästingar är bland det värsta jag vet! Så äckliga!!!

Nu var ju denna ganska liten (men ändå äcklig!) och jag visste inte om jag skulle ta den med pincett eller Bastis fästingpenna. Valde den sistnämnda och det funkade hur bra som helst :-)

Vad tar ni fästingar med?
Om ni nu haft några eller om era djur haft några.


Mitt favoritvapen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0