Min kamera är sönder

Min Nikon (kamera) har gått sönder... eller den funkar inte som vanligt i alla fall :-(
Den har sedan länge varit aningen seg och har t.ex. inte visat bilderna direkt när man tagit dem utan man har fått vänta några sekunder.
När vi var på Öland la originalobektivet av helt. Den kunde inte fokusera och om jag får göra en vild gissning så är det motorn som pajat.

Frågan är ju nu vad man ska göra. Lämna in den på lagning eller köpa ny? Har hört att det kan kosta skjortan att få sin kamera lagad och ibland kan det nästan vara värt att köpa en ny.
Vet inte ens vart jag ska vända mig......

Vill ju kunna fotografera!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tala med dem där du köpt den, de bör kunna hjälpa dej! Men av egen erfarenhet så vet jag att det ett gissel att lämna in dem...har köpt ny varje gång eftersom det är ganska dyrt att få dem lagade + att de nästan aldrig ger med sej om att det är nåt som kan gå på garantin...

2011-08-14 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0